2014. május 29., csütörtök

facebook és bizsu.

Minden magára valamit is adó bloghoz tartozik egy facebook oldal. Hogy ne maradjak ki a jóból, én is csináltam egyet, de egy kicsit csavartam is a történeten. A blog és a facebook oldal nem fogja egymást teljesen fedni. Ide saját munkákon kívül olyan dolgokat is hozok, amik inspirálnak vagy egyszerűen csak tetszenek. Bár eddig csak ez utóbbival találkozhattatok, most végre megkaparingottam fényképész párom masináját, amivel sikerült pár olyan képet is készítenem, amit nem szégyellek feltölteni.

Egy ékszerkollekciót mutatnék be, ha szabad így neveznem. Szerintem még sosem viselte senki egy időben a két darabját, mi nem vagyunk olyan unalmas félék. Mi, ugyanis a fülbevalót a hugom kapta karácsonyra, a nyaklánc pedig saját kis kedvenc lett.

Hulladékból készült. A sötét háromszögek apu elhasznált pénztárcájából keltek új életre, ami már évek óta egy sötét dobozban gubbasztott a szobámban, hátha jön egyszer egy ötlet régi bőr pénztárcák megmentésére. A világosabb háromszögek pedig egy elkopott (műbőr) csizmám emlékfoszlányai, míg a láncok valószínűleg valami régi bizsuból maradtak fenn.

Nagyjából ez jellemzi minden kis alkotásomat. Hulladék, újrafelhasználás, öko.


Na, hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése